Ruisa

2010-12-03
22:01:47

Efter lägret...

Oj, va´jobbigt det var, eller not ^^
Första 2 timmarna gick som ett svep, så snarare var det bara en timme som var jobbigt. Men jag hoppas att jag kan klara det imorgon. Hoppas att pappa tar med kameran, så att vi kan lägga upp dem här!
Aja, som sagt, det var enkelt och kändes bra. Men jag ska faktiskt gå och lägga mig strax för att jag ska upp tidigt imorgon. Ska till farmor och fira hennes födelsedag. Och de bor i rådmansö, vilket är en bit härifrån... Och sen ska jag tillbaka till bromma och så börjar den ÄKTA graderingen kl 4 och slutar kl 7....



Sleep well, my dear readers <333


Kommentar:
#1: caiza

svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

2010-12-04 @ 16:57:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: