Ruisa

2010-12-21
12:07:31

Under julen....
GAAAAH, jag är så trött på vintern. Det enda som är positivt är att man får julklappar (<33333) och lite smått och gott. Men nån julknäck blir det inte. Näää da! Jag ska hålla mig i form i vinter ^O^
Ni frågar säkert: Hur orkar du med att stå emot lussebullar och knäck och allt annat julgodis?

Jag svarar: Jo, visst kommer jag inte att strunta i julgottisar heeeela julen, jag ska bara minska på det <3333
Så om jag klarar det, så får ni se resultatet. Och jag erkänner när jag har ätit nått syndigt, haha!
Fast nu är det bara 3 dar kvar, helt sanslöst! Jag längtar sååååå till julkappanra, hoppas jag får något bra ^^
Fast... Det är ju tanken som räknas....





Kommentar:

vad händer i nyår?<3 :)

2010-12-21 @ 20:14:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: