Ruisa

2010-07-24
20:06:11

Sköldpaddornas dag!
Jag har inte berättat det ännu, men jag är helt galen i sköldpaddor. De små söta reptilerna tar mitt hjärta med storm... Idag skulle vi fokusera på att bara slappa vid poolen och missa frukosten för att få sova ut! Det förtjänar vi!!
Men vid poolen, när jag dök ner, så hittade jag små sköldpadds-smycken. Det var säkert nån flicka som hade tappat dem, så jag tror jag behåller dem, de är säkert inte så viktiga för henne men för mig är det iallafall...
Just nu sitter jag vid datorn och surfar, men jag måste berätta varför jag döpte inlägget till dess namn, när jag hade hämtat datorn inne på hotellrummet, öppnade jag dörren och precis vid mina fötter satt (eller låg) en sköldpadda. Jag fick fnatt och tog fram kameran, men jag tänkte: "Jag kan inte låta den ligga här" så jag tog papper och lyfte upp den och satte den på gräset. Han var tyngre än jag hade förväntat mig, haha!!
Såklart tvättade jag händerna, men det här är en dag jag ska minnas länge...

Fridfulla skapelser...


Kommentar:

Tjena :) hur är läget :)?

Förlåt om jag spammar i era bloggar o så ,

jag körde bara lite snabb egen reklamering o snabb a,b,c för mig efter som jag väntar på sponsorer som ska göra reklam :)

alltså a,b,c inom inom att sponsra sig själv :P



Kolla gärna in bloggen om du har lust , ork och tid :)

Jag har nyligen fixta en ny design så säg gärna vad du tycker o så :)

den har gången skickar jag ut detta så lovar jag att svara personligt tillbaka till alla o allas svar så de blir lite mer personligt så ni känner er lite mer speciella :)



Bloglovin ?



För videdoinlägg -

http://www.youtube.com/user/TimRafeldt



http://rafeldt.blogg.se



Timmeeyking

2010-07-28 @ 01:48:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: