Ruisa

2010-07-22
18:37:49

Thassos=DrömÖn!
 Förlåt för att jag inte bloggade igår, men det internet kostar här, snålt... Men jag ska berätta vad som hände igår; Vi åkte till flygplatsen kl. 4 och på flygplatsen måste man ju köpa nått, så jag köpte ett stort paket med Kinder Bueno!
När vi satte oss på planet var jag enormt trött så det var svårt att hålla sig vaken och jag var flumsig hela vägen till hotellet. Vårt hotell heter Alea. Rena drömstället, fast de är lite snåla med saker och ting... :P
Havet är gristallklart, hotellet är nybyggt och utsikten är fantastiskt. Jag gjorde såklart mer grejer igår, men det skulle ta hela inlägget!

Idag: Vakna perfekt tid, skulle börja morgonen med frukost, sedan bada lite i poolen, träna och sedan simma i havet. Frukosten var jätte god, Nutella-choklad på mackor. Mums! I poolen fick jag massor av inspiration av undervattensbilder. Imorgon ska vi kanske köpa en undervattenskamera så jag kanuppfylla hela önskningen... Sedan tränade vi, behövde det. Styrketräna och sedan cyklade medan pappa var ute runt ön för att se sig omkring. När han kom tillbaka berättade han att han hade hittat en damm med massor av sköldpaddor och fiskar. Själv såg jag massor av fiskar bara på stranden, sånt som jag inte hade sett förut. Men vi ska dit imorgon, så det ska bli spännande!
Just nu sitter jag uppe i lobbyn för att blogga, behövde det verkligen...
Aja, ska se om jag kan blogga imorgon också, men samtidigt är jag på semester, så kanske...

Ses nästa inlägg...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: