Ruisa

2010-07-23
20:47:53

Vattendag...
Nämen kolla, jag kunde klämma in ett blogginlägg trots allt! Idag har jag sett otroliga växter och djur! Det har varit en riktigt härlig dag, och det har varit typ 44 grader mm. Vi har varit i Greklands varma och kristallklara saltvatten. Fantastiskt!!
Dock har jag inte skaffat en undervattenskamera så jag kan uppfylla min önskan. Jag är säkert väldig tjatig med det, men det är sååå intressant att fota! Har pratat om att kanske satsa på att bli fotograf... Men idag har jag sett flera tusen eremitkräftor och en har nypt mig i fingret. Riktigt obehagligt, vågade knappt att sitta på sanden för jag var så rädd att nån skulle hamna under mig och... Ja, ni vet ju vad jag menar?
Och jag har sett monstermusslor om man ska säga så, de var minst en halvmeter långa, superläskigt!!
Men så har jag sett mer fiskar och sånt... Men dagens höjdpunkt var nog när pappa visade Ewa och mig sköldpaddorna! De var så otroligt söta. Vi tog en 2-3 bilder med Ewas kamera, men vi glömde sladden på hotellrummet, tusan, vill ju visa er dem!!!!
Och så har vi hunnit att träna och bada i poolen, så jag är nöjd med dagen.

Just nu kollar jag runt på datorn och dricker Fratte (kall kaffe, supergod!) och är helnöjd. Hörs mer nästa inlägg, kan inte säga när...



Bild från google: Egeiska havet!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: