Ruisa

2010-06-14
19:06:05

I turkiet...
Ko'niciwa mina san!!
Så skönt att jag fick komma in på datorn. Har det HÄRLIGT i turkiet, men har lite ont här och där. PUHU T.T
Ska åka hem om 5 dagar, hoppas att det där askmolnet kommer upp. (Håll tummar för mig)
Idag fick hela familjen en turkisk massage. Super härligt. Men hade sååå många knutar i kroppen och det kändes som om hon plågade mig, (massören asså)! Så nu luktar jag gott och känner mig bara lite kletig. Imorgon ska vi kanske åka "Banana boat" som det kallas här. Och sen på onsdag ska vi åka ut till havet för att se på delfiner och förhoppningsvis havssköldpaddor. Och sola lite!! HEHE ^_^
Och så ska jag göra lite andra grejer, men jag hinner inte berätta dem för er, för jag har ganska lite tid på datorn, (Syskon ni vet)

Ledsen, ingen bild

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: