Ruisa

2010-11-03
18:53:25

Nyss i Solna!

Hejsan gullungar! Kom precis hem från en lugn dag i Solna. Men man får inte glömma att shoppa när man är där, haha. Här kommer bilderna (sorry för den dåliga kvaliten och ni kanske inte ser plagget så bra) men jag hämtar bilderna från sidorna!

1. Stickad kofta i olika färger - H&M 199.00 kr

Stickad kofta blå - H&M 299.00 kr

Hittade ingen bild därifrån, så jag hittade en från google, och för att vara snäll, så får hon en länkning!
Lös tröja - 99.00 kr H&M Divided


Och köpt från Stadium:

Tofflor till karaten - 49.00 kr


Vattenflaska med sugrör - 15.00 kr



Och så en liten visning från förra veckans köp på linne
 långt, vitt linne med tryck - 129.00 kr Lindex


Och det var dagens nya grejer+lite mer!



Kommentarer:

Hallå där!

Vill du synas med bild & länk i min meny under en vecka?

Då ska du kika in på min blogg och anmäla dig i min lilla tävling.

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för denna kommentar och hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2010-11-03 @ 19:54:48
#2: louise

hej!

dagensblogg vinnare är utsedd , kika in och se om de va du som blev vald idag.

Om inte har du ju en ny chans imon samma blogg och samma TID , glöm inte det!!!

tack för du ville delta , kram:)

2010-11-03 @ 21:10:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: