Ruisa

2011-04-27
20:47:33

Onsdagen

Kon'nichiwa mina-san!

Jaha, vad har hänt idag då?
Jo, vi hade mentorstid som vanligt, sen typ fem minuter efter det så var det NO. 
Jag orkade inte att göra en karta ordentligt (som vi håller på med just nu) så jag gjorde en slarvig och sen satt jag väl och fjanta mig inför alla ;)
 Sen var det lunch, och som vanligt tar jag det vegetariska (fast jag orkade inte äta)
Sen så satte vi oss ute för att sola, eller snarare, de andra solade medans jag satt under ett paraply för att inte bli brun. Gillar inte att vara brun...
Sen var det träslöjd och jag gjorde klart mitt arbete, och håller just nu på att tälja.

Sen åkte jag hem, tittade lite på "Code Geass" och sen åkte vi (väldigt sent) till karaten. Så nu är jag här och äter min middag ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: