Ruisa

2011-08-28
23:55:19

Bilder kommer imorgon

Heej, nu är det äntligen lugn och ro i huset.
Aa, men jag hade trevligt. Fick typ massor av cash, och nästan inget annat, haha XD
(jag är inte alls bortskämd, jag tackade vänligt och är faktiskt väluppfostrad, TÄNKA SIG, VA?!)

Listan:
1100 kr i kontanter (cashiiing)
300 på ginatricot, 550 på H&M (typ stamkund där, haha xD)
En jättefin burk (låter konstigt, men den var jättefin) med asiatiska tecken och bilder ^^
En kitchrosa ram och i den stod det "Fun, Funny and fabulouse"
En GORGEOUS plånbok av Ewa
Ett armband med mitt smeknamn på (hemliiigt)


Yepp, det var det ^^
Jag tacar så heeemskt mycket, släkten :DD


Kommentarer:
#1: olivia

vad fina saker du fick! <3

2011-08-29 @ 17:26:13
#2: olivia

hur ser plånboken ut? :)))))))

(jag ska köpa en ny så jag vill ha lite tips/insperiation :))))



2011-08-29 @ 17:27:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: