Ruisa

2011-08-24
16:21:09

Give it everything you got

Tjooo!
Aa, sitter hemma nu och nördar mig, precis som syster min som sitter bredvid mig.

Idag så var det gympa, engelska och musik.
På gympan blev det loite problematiskt, för jag hade fortfarande ont i ryggen.
Trevor, han köper inte "jag har ont" snacket, haha xD
Han bah: Run the fastest you can, alright?
Så jag gjorde det, sen sa han att det var okej att stanna om jag hade ont.
Jag tänkte: OCH DET SÄGER DU NU?! xDDD
A, men inget speciellt hände dåra.


Ha de härligt ♥


Kommentar:
#1: Anonym

Hej!

Nu lottar jag ut en freebra på min blogg så var gärna med :D kram!

http://smnmode.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-freebra.html#comment

2011-08-24 @ 18:54:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: