Ruisa

2011-08-03
23:23:27

mama, I just shot a man dooown...

Hollojson <3333

Lite seeent, men jag var ju hos malin tills 6 ungefär.
Fick inte sova över där... :´(
Så Malin åkte hem till sin mamma, eftersom hennes pappa hade åkt till Köpenhamn (???)

Back to Buisness! Träffade henne vid konsum. Gick och köpte kakor och mjölk.
Tehe, evigheter vid kassan. Var typ nån sommarjobbare, hon påminde vääldigt mycket om mig.
Hon bah: "eeeeh... Hur gör man nu?? Hur mycket är det här??"
Äkta proffs: "Det är 149 kr. Du trycker här och lägger dem där ^^"
Newbie: "Eh.. Juste, det visste jag redan ^u^' "

Sen gick vi hem till malin för att snacka (oj, det lät allvarligt..)
Sen (sensensen...) gick vi till bryggan då vi badade det mesta.
Vattnet var vaarmt och skönt. Härliga Sommartider!
Tog några tusen bilder, men de ligger på malins mobil så...
Det var jättekul iallfall.

Mötte Sofia (gammal klasskompis) på vägen hem, trevligt trevligt :3

När jag var hemma, var mamma VRÅÅÅLhungrig så vi gick till grillen och tog nån weirdo korv.
Ska med henne imorgon när hon ska plåtas. Sen skulle vi göra några ärenden.



Oj, det här inlägget blev långt...

Ha en härlig natt ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: