Ruisa

2011-08-04
18:14:34

Should I just keep on chasing pavements?

Kom hem för en stund sedan.
Det gick bra, mamma har fotats och jag har hämtat alla rosa kläder jag äger hemma hos pappa.
Sen när vi kom hem så tänkte jag: nu behöver Tindra (vår kanin) lite motion.
Hon är såååå FET. Hon har en krage till hals som hon använder som kudde.
Vi var tvungen att använda hundkoppel för att hon är för fet för kaninkoppel ;D
Men hon har ju ingen hals, så vi var tvungen att sätta den runt magen. Feeeta magen.


Aslan kunde inte gå ut, han var för stirrig (Tindras dotterson).

Sen gick jag ut med Ozzy och jag hittade en larv som nu ligger i en bunke. Jag ska studera den lite ;D
(INGET DJURPLÅGERI! Den verkar gilla maskrosor, haha, helt jävla skogstokig i dem)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: