Ruisa

2011-08-22
15:30:18

Vilket massförstörande XD

Haj, jag ska strax berätta vad rubriken handlar om.

Tjae, första dan i skolan. Riktigt schysst, fasst nån kille kom fram till mig och frågade om jag kände några personer som jag aldrig hade hört talas om.
Men han bah: "men dom känner dig" eller "dom vet vem du är" nåt liknande.

Både jag och malin var förvånade, haha!
Aa, men vi fick lappar och grejs.

Sen åkte jag, Rebecka, Hannah och Antonia hem till mig.
Herregud! De typ... HERREGUD. Salt överallt (don't ask me why) allt godis var borta och papper.
Herrrrrrrregud säger jag bara. Sen tog jag bilder på kameran så att pappa skulle veta att det inte var jag som hade stökat till, men de raderade bilderna ;(
Fan asså!

Fast vi hade kul, förstås ;D 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: