Ruisa

2011-12-18
11:10:47

Blööh för Titanic II ;P

Heeej, sitter hemma hos Malin just nu. Glömde berätta ^^'
A, men det var ju också mangakurs, en av de sista gångerna, sen får jag väl hålla kontakten med Jenni på DeviantArt :)
Ja, pappa drog ut på tiden innan jag åkte hem till manli. Han ba: städa ditt rum, plocka ur disken, städa ditt rum, gå ner med flaskorna till sopen, STÄDA DITT RUM!!
Jag: men pappaaaaa! Jag måste åka NU! ;((

Men när man äntligen kom iväg så mötte jag en insnöad Malin vid Konsum.
Gick och funderade ett tag på vad vi skulle köpa som snacks.
Vi gick hem, startade en film, (som vi trodde var orginalet Titanic)
Men det var en dålig fortsättning på den, som hette Titanic II.
Fyy, den var dåligt gjord :PP
Sen kollade vi på 2 filmer till. Mirrors 2 (som inte var så läskig  som jag trodde) och Never Say Never ;PPPPPPPPP

Så nu sitter jag här, ser ut som ett lik, malin ser ut som Shakira och vi båda ska snart till nästa familj Q.Q


Ful bild på mig sen för nått år sen elr nåt när jag var här :3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: