Ruisa

2011-12-03
19:35:08

Dark Lunacy

Myslördan!!!
Mangakursen var väl lite sådär :S
Det enda vi gjorde (som är viktigt förstås) att rita olika poser i
fågel- och grodpersepktiv -.-
Hon bara visade lite tavlan och sen ba: Nu får ni börja rita i 30 min ^^

Och jag är inte bra på det liksom!!
Allt blev bläigt, sen skulle man rita en gaaaammal "dam" med världens största hängbröst bwahahahha!
Hon var ju förfan skitsvår att rita xDD


Men sen mötte jag Malin-darling i Solna. Vi skulle ju julhandla.
Och det var världens diskution om jobbiga ämnen. (Inte jobbiga på det sättet)
Malin blev typ störd på att jag babblade på om pappa och våra diskutioner xD
Medans åt vi varsian bakelser :P
Men det är lite trixigt. Både hon och jag - mest jag - suger på att välja ut julklappar.
Sen köpte vi julklappar åt varandra. Haha, vi gav dem till varandra på en gång.
Malin fick ett i-phone skal och jag örhängen.
Sen ska vi ju handla hemligt till varandra senare.
Jag vet preciiiis vad hon ska få ;DD


Kommentar:
#1: Hanna

OMG ÄÄÄÄLSKA DEN LÅTEN!!! FETT UNDERBAR!

2011-12-04 @ 00:45:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: