Ruisa

2011-02-21
18:26:29

FullMetal Alchemist

Jag har börjat titta på FMA igen. Var ett tag sedan... ^^
Fan också, jag har en hård hicka! Det gör ju till och med ont, jueh! ;(
Förlåt, tillbaka till samtalsämnet! ;)

Jag bara äääälskar Edo, hans fläta! AH, jag dööör...
Och Alphonse, som älskar sin "oni-san" som betyder storebror på japanska. :3
Han älskar katter och är en sån snäll kille, medan Edward är så lättretlig och galen. :* 
(gahh jag älskar det)
 <3333

Vilken serie (om ni gillar manga) tycker ni är bäst? Vill gärna få reda på mer serier att titta på! ^O^


Han H-A-T-A-R när man säger att han är kort! <333
Fast det var bara en roligt, som Alphonse var med i, så här får ni en bild med bara Edo:

Team Edward Cullen (bläääh) Elric!! (<3333)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: