Ruisa

2011-02-23
21:45:12

Nu måste ni förstå!

Nu vill jag förklara för er: jag älskar bara de japanska stilen! Jag gillar den MÖRKA JAPANSKA STILEN! Bara för att man har svart hår, betyder det att man mår dåligt?! NEJ!
Jag är bara inspirerad av manga och mina underbara anime-karaktärer, och alla är inte söta och ljusa. För de som inte förstår det, så behöver de iallafall inte klaga.


Jag är inte normal, jag har aldrig varit det heller, och jag håller mig nog till det ett tag till ;)
Jag tänker inte byta smak och klädstil för att ni inte tycker om den. Jag bestämmer över mig själv!!!


Så! Nu har jag det sagt och det känns myyycket bättre ^^


Vem vet, jag kanske färgar det rosa, som den här tjejen (när jag får chansen, mohahaha!!)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: