Ruisa

2011-02-28
19:26:57

Shoppingrunda i Karlskrona!

Oj, nu är det många "new stuff" här. Jag har inte shoppat på evigheter så jag tycker att det var bra att vi gjorde det nu.
Jag kan bara säga att min plånbok GRÅTER just nu. Den är så tom, haha :D
Men nu ska ni få se vad jag köpte:


Två par jeans (rosa och lila)



En randig tjocktröja med tryck på <333 (so kawaiiiii)



En TILL randig tröja med puffärmar (rand-galingen is in the building!)



rosa strumpbyxor (ett måste när man ska vara kawaii!)



(Jag tror jag börjar gå för långt nu...) Klistermärken av Bagukan!!! (barnmanga jag tttar på just nu.)



Lösögonfransar för kanten på ögat! (Mamma berättade att de var inne nu, och hon sa det EFTER jag hade köpt dem. Jag är sååå före alla ^^)


Hello Kitty-mobilsmycken. (Köpte först 1 i en sån där automat för tuggumin, sen tyckte jag om den så mycket att jag köpte 2 till <3333)


Här ser ni Gogo - den första voodoo dockan och är nu ledaren för voodoo-folket jag har skaffat... (han köpte jag igår ur en sån där tuggumi automat ^^)


Och hääär har vi folket! Köpte 5 nya vänner till Gogo. Annars skulle han bli ensam... :P



Vet ni vad voodoo-dockorna+Hello Kitty-figurerna kostade sammanlagt? 90 kr :OOOO 
Haha, mormor bah: VA?



Tjae, det var allt! Love ya all <33333


Kommentar:
#1: Bill5158

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 @ 12:25:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: