Ruisa

2011-02-02
21:55:32

Yay!
Jag har fått mina resultat från den här skolterminen. Jag ska på utvecklingssamtal imorn och då har man fått ett papper som visar vad man har klarat av, vad man är redo att göra näst eller om man nästan har nått målen. På engelskan, svenskan och franskan gick det jätte bra. Fett gla´!
Men nått jag inte gillar är att sitta still i en stol och hitta på massa saker att göra nästa termin och vad man inte har klarat av så bra. Jag tycker att det har gått bra denna termin (tydligen inte enligt kemin, menmen...)
Antar att jag måste vara mer aktiv och sånt skit på kemin. Borde göra det för att få bra betyg sen när jag börjar i 7:an. Vill ju ha ett bra omdöme, och ett bra och välbetalt jobb sen när jag blir äldre ;)
Men det finns mycket kvar, och jag ska se till att få mer än godkänt på kemin och matten!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: