Ruisa

2011-01-05
10:52:38

Blev huggen i ryggen..
..av min egen mamma. Vi var så nära på att köpa sköldpaddan, men så sa hon: Vad sägs om att vänta istället. Jag vet att din pappa inte kommer ställa upp med att hjälpa den. Och så är det såå mycket pyssel och saker som ska göras!
Fatta va´förbannad och gråtfärdig jag blev. Jag är så j*vla förbannad att det går inte att bota. Så nu vet jag hur det känns att få en kniv i bröstet...
Jag är inte ALLS nöjd så nu har jag bara deppat sen det blev sagt. Säger inte ljud till mamma, tycker inte att hon förtjänar min röst...

P.S. Jag vet att många tycker att det är larvigt av mig att göra sån stor sak av att vi inte köpte sköldpaddan, men när ens mamma kommer fram och säger att vi ska hämta den, och ser hur lycklig jag blir, och sen bara avställer allt. Skulle inte ni bli arga?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: