Ruisa

2011-01-11
22:08:30

Första avnittet!

"Vampire Knight" är såååå bra! Jag bara studsade av glädje när jag såg den. Zero är så mystisk och hemlighetsfull. Han har ungefär stängt igen sitt hjärta för andra, vilket gör att jag bara mer vill ha honom. Så här är min anime-lista över favoritkaraktärer:

1. Edward Elric
Kom igen, vem kan INTE gilla honom? Den flätan, den kroppen, den AH! (usch, får vara tyst nu. Inget snusk i bloggen...)


2. Zero Kiriyuu
Som sagt, han är mystisk och så söt när han lider (en riktigt konstig ovana, jag är lagom knäpp)


3. Alphonse Elric
Alphonse är så gullig och oskyldig. Han blir arg på fel saker och tar hand om sin storebror. Och han älskar kattungar. Vilken mjukis <333


4. Kaname Kuran
Han är så vänlig och snäll. Alltid så lugn och sansad... Raka motsatsen till Zero (och Edward faktiskt)


5. Sebastian Michaelis
Jag är inte helt säker på vad han är, haha! Men snygg är han jueh, såhan hamnar bland listan (^.^)


Så det där var min lista över toppisar av bästa (och snyggaste) manga-hunkar!


Kommentar:

Oh, Edward Elric. Vilken sötnos han är <33 Hade han funnits på riktigt, in the real life. Ja, då hade jag varit kär i honom. Han är grymt söt.



kramar =D

2011-01-15 @ 14:00:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: