Ruisa

2011-07-29
17:08:21

From H&M with love

Tjena, små körsbär!
Har nyss varit i Solna med mamma och min alldeles för generösa mormor.
Seriöst, det var liksomjag : mamma, var den här inte söt?
Mormor: Vill du ha den? Jag kan köpa den! Jag kan! Jag lovar! Du får den om du vill. Kosta vad det kosta vill, KÖP DEN NU!!
Man bah lugna ner dig, mormor!
Hon höll på så hela tiden xD
Sen gick jag, som den stamkund jag är, till h&m och såklart hittade jag kläder jag ville ha.
Jag vet inte vad som är felet med mig, men jag kan inte öppna ögonen i någon annan affär (uteslutet NewYorker)

Men nu hade jag faktiskt lite användning med mormors generösitet, haha. Nej, men jag skämta bara. Hon ville, så enkelt är det. 

Love ya, grandma' <3333 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: