Ruisa

2011-06-16
18:10:38

Äntligen lite shopping :D

Idag så blev jag väckt av mamma som snackar hammaflamma på morgonen när mitt huvud är avstängt. -.-
Vi åkte till gamla stan för att hon skulle visst till tandläkaren. Fick läsa Yotsuba&! under tiden.
Sen åkte vi till gallerian (egentligen skulle vi gå längst högtorget, men det orkade vi inte)
Vi mötte upp Bea och gick och tittade i affärerna.
Jag fick ett par harem-byxor som jag har velat ha ganska länge, 2 bh:ar och sen midjebyxor som man bara måste ha en lös stjorta till, men den var jäkligt dyr, så vi väntar tills det blir rea.
Sen var vi tvungna att sätta oss och fika. Jag tog en morotscupcake, bea tog aftereight och mamma tog nån random kladdkaka.

Sen åkte vi faktiskt hem, fast vi tittade lite till bland älskade och önskade kläder ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: