Ruisa

2011-06-26
09:49:51

But you're still with me...

Gooday på er ♥

Idag sticker jag och Malin till Kista/Vällingby/nån annan stans. Vi ska shoppa lite, eller snarare HON. Jag har inte lust att shoppa just nu, vill ha pengar till polen istället. Så kan jag köpa hur mycket Lody som helst (lody=glass) lodyn där är skiiitgod, men skiiit stor ;)

Aja, så förlåt, det blev typ inget bloggande igår. Jag var inte inne på datorn en.enda.gång!! :OO


Vet att jag ser förjävlig ut, men stå ut ett litet tag med det.
Inget smink för den här naturmännniskan och djurvännen ;DD


Kommentar:

Hej hej vad trevlig dina poster verkar vara. kommer med all säkerhet läsa din blogg lite mer. =) Hoppas du har en kul vardag :)

2011-06-30 @ 11:24:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: