Ruisa

2011-06-19
03:29:10

För mycket socker >.<

Verkar inte som om jag kommer att kunna att sova nåt. klockan är redan liksom halv 4.
Tog nyss en dusch som jag nog inte borde ha gjort. Det bara gjorde så att jag piggnade till, haha!

Måste vara sockret, känner hur det pulserar genom mina ådror, haha!


(ÅH! Jag blev så sugen på att klippa mig i en ny frisyr!)
Blev sugen på att skaffa lite killfrisyr och skaffa lila slingor i. ska vara snaggat på sidorna och så lång lugg.

NEJNEJNEJ! JAG HAR LOVAT MIG SJÄLV ATT LÅÅÅTA BLIIII MITT HÅR!!!!!!!

Ni förstår, det har blivit så tunt och sånt på sistone. Så jag tar det lugnt med hårgele och hråspray och allt sånt där skit. Men jag ska iallafall behålla det svarta håret tills det är skolfotografering. Har haft SAMMA JÄVLA HÅRFÄRG HUR JÄVLA LÄNGE SOM HELST NU! *host* Det är faktiskt dags för att ändra på det. Jag har ju haft svart och rött hår (t o m lite åt det blonda hållet) massor av gånger, men det har liksom varit toningar och försvunnit innan fotograferingen. MEN INTE NU!


Okej, okej, jag fattar! Ska sluta skriva nu och springa några hundra varv runt brommaplan x)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: