Ruisa

2011-06-02
11:50:19

Förlåååt!

Förlåt för att jag inte har bloggat på typ 2 dagar. (Det verkar hända ganska ofta)
Skam på bloggerskan Rui-chan!!
Jag har inte haft något intressant att berätta, bara. Okej, jag berätta vad som hände igår.

Onsdag
Ingen Cairo, hon skulle på student-grejsimojs! Bara jag och Julle.
Mentorstid där vi snackade om vad vi skulle göra i helgen. Tråkigt...
Sen var det NO i 2 timmar typ. Vi höll på med tävlingar och sånt skit. vårt lag vaaann ^w^
Men vi fick inget.... BUUUUU!!! NO-läraren sade att vi fick "äran". VILKET SKITSNACK!

Sen var det luuunch, som jag såg ♥den söta pojken♥ igen. Kan inte sluta stirra på honom .
Men ingen chans att vi skulle kunna bli ihop. Vad är han? Typ 15-16 år? Och jag har inte ens fyllt 13 än... Suck...

Sen så var det en lång rast, så jag och Julle tog 2 bröd från matsalen och gick bort till kanalen för att mata änder. Heeerregud vilken samlig vi fick. Det började med typ 2 änder, sen kom det fler+fler+fler+FLER! Till slut kom det änder upp i land för att jaga brödet som hade tagit slut för längesen, kråkor som hjälpte till, en jävligt elak fiskmås som hade typ snott massa bröd, och några sparvar som ropade på sina kompisar att komma dit.


Fatta att det var såhär LUGNT! Det var minst dubblet så mycket efter en stund.


"NEJ! Jag har inget mer bröd åt er! LÄMNA MIG IFRED! JULIA!!! HJÄÄÄLP!!!"


Sen så köpte vi glass. Julia tog en magnum och jag tog en efterlängtat Sandwitch ♥



Foton av: Julia


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: