Ruisa

2011-06-22
14:19:53

Lite bad coolar ner huvudet :D

Lite dopp i poolen och allt känns myyycket renare i skallen nu, haha! Hade tittat så mycket på mina serier att jag började få ont i huvudet.
Föresten så ska jag titta klart på serierna innan skolan börjar. Måste få en bra start.
(Hade tänkt bli en mönsterelev... NOT)
Nejmen, jag ska planera läxor lite bättre, och bli bättre på matte, NO och SO! Det är mitt mål :)
Sen måste jag få plats med 4 träningar i veckan (och funderar på att börja på Shaolin=kung fu)
Sen kanske jag har tid för manga på lördagar ;D

Kompisar kommer före träning också. Så om nån kompis vill göra nåt på en träningsdag, så skippar jag eller tar ett senare pass, haha!
 

Sen får vi inte glömma joggingturer på morgonarna och fotostunder.
Pust, jag kommer att få fullt upp för att få bra betyg och utveckla min karate.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: