Ruisa

2011-06-23
12:12:40

Softar på stationen, inga cash så ja plankar

Goodmorgon alla elever ;D
Idag ska vi prata om multiplikation med X!!
Näj, jag bara skojade!

Nejmen jag vaknade inte för så längesen, messade malin om (vad jag trodde var idag) (ni vet hur snurrig man kan bli på morgonen) vad som skulle hända i övermorgon. Då hade vi tänkt att åka till Kista, och imorgon så kanske jag följer med henne till hennes moster.
Har varit där förut.

A, men det är nog det som har hänt än så länge, håller ju på att rensa bellas (beas nya smeknamn) dator. Den innehåller ju så mycket skit, men jag tar ju inte bort något viktigt. Men bella vet ju inte hur man gör det, så jag gör det åt henne ;D


Kommentar:
#1: yasmine

Hmm, rubriken är en gammal Ken-låttext väl?:)

2011-07-02 @ 14:13:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: