Ruisa

2011-06-21
19:47:27

YAY! NYA GREJOR!

Halloj!
Nej, jag har inte dött eller nåt. Vi säger att jag blev bortrövad av pirater ;)

Anyway, jag var i Solna idag. Det var några evigheter sen jag var där.
Jag fick lite grejor av Peter. Eftersom att jag hade varit såå snäll, så gick han med på att köpa två tröjor, eller snarare, ett randigt linne med märkta rosetter på, och en leopardmönstrat stjorta.
Båda hör liksom tillsammans med resten av de nya kläderna. Sen ska jag ju shoppa så mycket jag orkar när jag och Malin åker till Polen tillsammans.

OO, OO! Hon har kommit hem, föresten! Vi hade tänkt att träffas på torsdag för att åka till Kista.
Hon har gått över till medelmåttasidan nu, med mig. Hon åker med BUSSREMSA! Haha!


Ha det härligt ♥ 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: