Ruisa

2011-03-30
14:26:49

Onsdag!

Dagen började med att våran mentor var sen. Tråkiga mentorstider!! :P
Sen direkt efter var det NO. Det var väl ganska kul, för vi gjorde ingenting som rymden eller kroppen, nä, vi håller på med ett landskap som vi skapar. (??)
Alla var helt galna (och jag med lite) och sjöng (som vanligt, vi är sångklassen!!)
Och dessutom hann jag jobba på serien, fast inte så mycket... (=_=')

Sen var det en kryddig och stark lunch. Det positiva var att salladen var skitgod!!
Tja osv osv osv.... (;

Tills det var träslöjd och jag fick jobba vidare på min trädgård som jag håller på med. Vet inte vad jag ska göra efter det. Har bara liiite kvar.
Sen fick vi sluta tidigare, och här är jag nu! ^w^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: