Ruisa

2011-05-28
19:29:26

Grönan!!

Halloj på er ♥
Yepp, jag har nyss varit på grönan. Åkte dit med Makan, Tonia, Becca, Avan och Nora.
Jag vågade åka förvånandsvärt mycket.
Som t ex den nya trä-banan Twister. Seriöst, jag typ skrek innan vi ens var på. Jag fick liksom panik och allt möjligt. Sen när vi väl hade åkt så skrattade jag och kände nästan för att åka fritt-fall, men... det gjorde jag inte :)

Haha, den vi åkte mest var typ bläckfisken, haha! Vi vågade inte mycket.
Men Avan stack lite tidigare efter att vi hade ätit, så jag o company var kvar.
Så, vi gick och åkte lite saker och sånt.
Sen så blev Malin och jag skittrötta och bestämde oss för att åka hem. Jag tror att Tonia, Nora och Becca fortfarande är kvar för att vinna priser.

Hoppas de vann nått stort. Skulle se gulligt ut om lilla Tonia skulle gå bredvid ett SKITSTORT kexchokladpacket.



Tack för en underbar dag, tjejer ♥


Kommentarer:
#1: TONIA♥

Jag är väll ändå inte så liten?? ;O♥



Btw....

Bra blogg :D

2011-05-28 @ 20:55:28
#2: malin

JO de e du! :D <3333

2011-05-28 @ 21:52:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: