Ruisa

2011-05-22
10:14:18

GRRR!

Det är så jäkla svårt just nu!
Jag vill skriva 3 serier samtidigt, men alla vet att jag bara kan göra en åt gången.
Jag har ju en serie som heter "I to an Eye - Makes the whole world blind", men så har jag ju förberedelser för en annan med Adrian, Inam, Shanti, Afrodite, Lelouche, Angel och Dash med deras totem-djur (avatar-djur förut)


Men nu håller jag på med en NY! Den handlar om en kille som är 14 år och kallas Samy som ser helt normal ut, men bor på en kyrkogård med hans mamma, hans storebror och hans DÖDA syster. För hela familjen kan se spöken. De fick gåvan av hans döda syster efter att hon hade dött av en sjukdom.  
Jag vet, lite sjukt, men jag tror att den kan bli intressant :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: