Ruisa

2011-05-02
16:33:18

Måndag

Kon'nichiwa ♥
Ja, helgen är slut, så nu är det bara att sätta sig framför skolbänkarna igen!

Idag var det mentorspass (kul???), och sen på matten så gjorde jag klart provet. Hoppas att det går bra...
Sen på livskunskapen så skulkle vi skriva ner saker som hade hänt från filmen "Fucking Åmål". Trååååkigt!

Och på gympan så fick jag hjälpa till iallafall, men jag var inte med. Jag hade en fruktansvär värk i huvudet, och jag vill inte bli dålig inför tävlingen som är nästa vecka. Blir så lätt sjuk.

Men våran vikare på gympan gav mig en **** kommentar. Vi höll på med längdhopp och jag mätte. Men hon tyckte att jag mätte dåligt.
Såhär gick det till.
Vikarien: Hur gammal sa du att du var?
Jag: Jag är 12
Vikarien: Hmm... Det syns!


Det jag tänkte var: "J**** bitch!!!!"


Kommentarer:
#1: Mommy

Sånt här gör mig jätteförbannad. Så nedlåtande!

Du ska ta upp det med rektor eller med Veronica för så får inte en lärare uttrycka sig mot elever!



GRRRRRRRRRRRRRR

2011-05-02 @ 19:38:21
#2: oliiivia

var hon ironisk och mennade att du såg ut att vara yngre... eller äldre. Om hon tycker att du ser ut att vara äldre/yngre så kan hon hålla det för sig själv!!!!!!!

2011-05-03 @ 16:49:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: