Ruisa

2011-11-07
14:31:35

Jag ock människan går inte ihop

Ibland undrar jag vad människor tänker. Varför de gör si och så. Eller är det bara människans medfödda nyfikenhet man upplever här?

För det första så är inte människan den mäktigaste arten på planeten. Vi är de svagaste, men det är bara det att vi är så många som får oss att se mäktiga och kungliga ut.
Nej, jag skulle säga att vi är svaga och fega. Vi hjälps åt att förstöra denna planet, denna värld med vårt jävla skräp. Om vi är sådana idioter som jag påstår, kommer den här planeten inte finnas om 100 år. Varför? Varför är vi så dumma?
Jag skulle bli glad om gud kom ner och bara slog till oss hårt. Har ni aldrig tänkt på att vi är hans sämsta skapelse? Vi har ihjäl resten av hans skapelser för att inte de ska bli mer än oss, vi har en fri vilja. Fast det är kanske är bra att vi har det? Vem vet.
Men har ni inte tänkt på dagens ungdomar. Fy fan, vad jag blir förbannad! De kan säga ord som hora och jävla bög, och de bara skrattar, som om det var någon komplimang. Ungdomar kan inte lyssna heller. Vi är bara här för att förstöra, det är vi alla människor!
Jag önskar bara att människan kunde inse sina misstag och försöka göra något åt det. Är det för mycket begärt?

Skulle jag inte vara så feg så skulle jag försöka göra något. Såklart finns det något att göra. Vi kan ju för det första gå runt och mörda folk. Men det är ju inte lagligt, så vi håller oss borta från den idén. Vi skulle också kunna ta sönder alla datorer i hela världen, som vi inte behöver, så att folket i den här världen kan få lite jävla motion. Fast jag är inte bättre. Ha, vilken idiot jag är. Är det här bara en tonåring fasad, som alla jämt säger?

They’re coming to take me away, haha!

Det värsta som finns med människan är nog envisheten, girigheten och högmodet. Inte får man ha på sig vad man vill, då blir man kallad för saker… Nej, man ska ”se ut som alla andra”. Men,  vilka är ”alla andra”? Finns det ens några ”andra?  Nej, det finns ingen stor grupp som heter ”alla andra”. Om det gör det, så kontakta mig gärna. Men nej, alla människor går runt, hjälplösa och förvirrade. Mamma säger alltid att man blir dömd efter utseendet, även om det inte är något vi är uppfostrade till. Har man lila hår, blir man det första samtalsämnet som kommer upp i elakingarnas huvud. Det är ju alltid trevligt. Men har man valt det, så har man valt det. Jag går inte runt och skriker ”jävla jeans-användare!!” Fattar ni hur dumt det låter? Jag använder inte direkt ord som ”jävla sms:are!!”heller.

 

Jag ville bara få ut den här vällande ilskan jag har inom mig.


Kommentar:
#1: olivia

håller med dig till 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-07 @ 16:32:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: