Ruisa

2011-11-20
15:28:06

"NANDE"

Här kommer några bilder från serien
vi skapade i mangakollot på höstlovet
Den är heeelt meningslös, det är därför
att den heter "Nande" (Nande=Varför)
För, varför ska man skapa en sån meningslös
serie?
Jag tyckte att det var kul iallafall.
Min karaktär skulle föreställa en skum person.


FRAMSIDAN GJORDE JAG!!!
Min skumma person är den som sticker ut huvudet på
höger sida, och...det ÄR en pojke.



Den här sidan skapade Mikaela och Daniela. Söta tjejer.
Storasyster Daniela, 16, skapade sjöjungfrun och
Daniela skapade djävulstårtan.
De skulle föreställa hjälten och hjältens kompis.
Jag gjorde hennes sjöjungfru på den sista rutan.


Den här sidan skapade 3 killar vid 9-10 års åldern.
Det ska föreställa Superskurken och hans kompis på den
första rutan, sen den sista rutan var det "husdjuret" som
var en människa? HAHA, va vi skrattade xD



Sjukaste slutet någonsin, alla blir förälskade i "husdjuret" x'DD
Men min skumma person var fan värst, han leker peddo
och sparkar undan de andra. He's all over the place :D
Och huvudpersonen får inte ens vara med, för hon måste vara nere
i vattnet xDDDDDDD


Kommentar:
#1: olivia

du är begåvad!!!!!!!!!



kram, miss you! <3

2011-11-20 @ 18:04:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: