Ruisa

2011-11-04
20:10:45

Neko Hime

Jag har köpt kattöron! :D

Tänka sig vad man hittar i vanliga butiker ;D

Det är mycket djurmönster som gäller för mig just nu.
Kattöron, tröjor med djur på etc.
(Nörden nr ett: RUISA)

Föresten, vi var inte i Science Fiction Akademin T^T
Men! Vi hittade en japansk affär bara sådär på väg hem.
De som drev butiker pratade japanska, jag förstod några ord faktiskt (*STOLT*)
De pratade om typ familjen, jag hörde mycke om den enas farmor.

Sen när jag gick ut var jag bara tvungen att säga Sayonara (=Hejdå)
De svarade i kör tillbaks. Fett stolt, jag "snackar med japaner" ;D 


Kommentar:
#1: olivia

gud vad söta!!!! (katt-öronen)

jag har börjat bloga igen (www.byoliiivia.blogg.se) är det okej ifall jag har din blogg i bland länkar?



kram :)

2011-11-04 @ 21:53:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: