Ruisa

2011-10-03
19:26:33

Bild uppdatering


Min blinde lilla ängel, Adrian :*



Samy och Adrian ♥



Toooo the future!



Neko-booooi *_*




It's bad for your health!!




Samy's pappegoja. Såklart, ska min älskande snackis ha en pappegoja xDD



Hur tusan kan Adrian rida när han är blind???!! ;/
Men iallafall, detta är hans häst, Twilight, (haha, gissa var jag fick namnet ifrån ;D)



*Look in to my eyes...*



Jobbade vidare med anatomin. Kanske inte den bästa...



Nalon och Gari, mina två alver. (funderar om de ska bli mina andra karaktärer...)



Mermaid



"I'm here for you..." Adrian och Samy



Morticia Addams from the Addams Family ;DD



Min egna variant av sensei's karaktär Fawn.
LOVE YOU, SENSEI (^σ^)



Can't get enough...


Kommentar:
#1: olivia

ÄLSKAR bilderna!!!!!!!!!!!!!



kram :))))

2011-10-05 @ 19:56:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: