Ruisa

2011-10-28
16:21:46

Förlåt, dålig uppdatering :/

MoshiMosh alla små nördar där ute :3

DET ÄR INGEN MANGAKURS IMORN!!
Den börjar typ om några månader, MEN IALLAFALL!!!!


Nu är det höstlov!!
Vad ska ni vara? Jag och Malin ska klä ut oss, sedan tror jag
att jag gör en photosession på andra lookar under lovet.


Föresten, Malin bjöd med mig på att se Breaking Dawn!!!!!!!! :O
Arigato Arigato ARIGATO!!!!!
Längtar såååå.
Men då måste hon och jag sätta på oss högsta klackar, super push-up och en MÄNGD SMINK!
(Det är 15 års gräns, men ni säger väl inget, va?)
Dessutom är det många som har sagt att jag ser äldre ut än vad jag är.
Slår vad om att Malin har det samma.





Men just nu sitter jag och kollar på GetBackers. Inga intressanta avsnitt än, dock...
Bara typ om Hevn-san och etc. Inget om min älskade Kazuki-kuuuun!

Men aja, ni kommer höra mer från den här tönten ♥





Wow, här har man förändras på en termin... O.o
Saknar mitt svarta håååår Q.Q T^T


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: