Ruisa

2011-10-08
22:15:13

I used to know you so well

(http://bloggriket.se)
Aa, var ju på mangakursen. Fick lära oss om poser, kläder och veck på dem.
Bilder kommer imorgon, dåligt ljus just nu ;D
Sen åkte vi till gamla stan. Skulle ju ha klippt mig och köpt hårfärg, men hittade ingen bra frisör och hann inte köpa hårfärg.
Men det är lugnt, det händer imorgon.
Och istället gick vi till Science Fiction Bokhandeln - min favoritaffär.
(Nördigt namn dock B) )

Jag köpte sista Yotsuba&! boken, (den första mangaboken jag någonsin läst) ville verkligen ha den.
Och sen köpte jag en till Plush. Zero från Vampire Knight behövde en vän.
Och vem är inte en bättre "Dark" vän än demonbutlern Sebastian? (Kuroshitsuji)






Min typ mini manga hörna :P
Måste skaffa fler. (nästa bok: Fruits Basket nr10)
Det är också 3 dvd:er. Två st Fruits Basket, och en film: Det gående slottet.
Och resten är lär dig rita manga-böcker.
Jag tycker inte att de hjälper speciellt mycket.
Men Yosh visade grunderna på ett huvud. Det funkar jättebra ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: