Ruisa

2011-10-17
16:02:39

Oj, cpat, men FRÅGESTUNDEN ÄR AVSLUTAD!!

NekoNatsumi / Natalie om Jahapp...:

Oi!! :D
Vilka manga-serier gillar du? :3

Svar: Oj, den var svår... Eh: "loveless", "Fruits Basket" och 
"Fullmetal alchemist".
 

 

 Svar: ah, det var en hel del frågor ;)

olivia om Jahapp...:

YAAAAAAAAY^^

* vad är din favorit mat? Tacos, korvstroganoff
* om du fick önska dig precis vad du ville, vad skulle du önska dig? Att jag kunde andas under vatten... O.O
* favorit affär/märke? H&M, Shock, Hellbunny
* Vad HATAR du mest? Folk som försöker se ut som ALLA andra. Att glömma saker, att misslyckas.
* hur lång är du? 1.63-1.64
* om jag frågade ifall du vill träffas någon dag, VAD SKULLE DU SVARA? OFC så skulle jag vilja träffa dig ♥
* är du kär i någon? Ja, såklart, fast... det vill man ju hålla för sig själv, (även om typ alla i skolan vet vem det är)
* vad är ditt bästa minne? Första dan vi 2 träffades, första veckan i lantgården i Skåne.
* dröm resemål? ENKELT! JAPAAAN!
* samlar du på ngt? Det tror jag inte...
* kan du lägga upp en video när du sjunger?
du sjunger ASFINT!!!
(höhö, minns du när du ÄGDE UT MIG på singstar första gången vi träffades?) Kanske, och ja, jag kommer ihåg ♥
* hur ser din telefon ut/vad har du för telefon? Min mobil ser ut såhär:
* favorit färg: Kan aldrig välja, jag älskar alla färger ^^ ♥

mååååååånga frågor XD

 

 

Svar: I skolan så är det Malin, Antonia, Becca, Nora, Hanna 


Anonym :D

Vad heter dina bästa kompisar i skolan?

om Jahapp...:

 

 

Svar: Jag har nog alltid kunnat, jag är självlärt. Men det hjälper att studera seriers anatomi. 
Jag går i ett litet rum vid solna.
Den har en sida, men jag hittar inte lappen till den... xD
 

Ichigo om Jahapp...:

hur har du lärt dig måla så fint ??
och vart går du din manga kurs ?
har den nån hemsida ?



Det var jättekul att svara på frågorna.
Jag gör det gärna en gång till ^^


Kommentar:
#1: olivia

<3

2011-10-17 @ 17:55:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: