Ruisa

2011-10-24
14:18:59

Snart e det halloweeeeen! oooo~

(www.bloggriket.se)
Idag var det häärligt kort dag. Slutade efter 2 lektioner.
Jag och Jonna, vi funderar på att spela in en video där vi båda sjunger.
Jonna e liksom grym.

Vi hade matte, då pratade hon och jag om typ allt mellan himmel och jord.
Sen var det franskaprov. Det gick väl bra.
Kunde ha gjort bättre om jag visst vad jag skulle träna extra på... -.-

Sen efter så åkte jag och Malin till Sundbyberg och åt lunch.


Aja, men snart är det ju halloween.
Vad ska ni vara? Jag överväger en grej med Malin och att vara en TimBurton-kreation.
Då ska ni allt få se på bilder ;D



Tim burton har skapat en hel del filmer som är grymt kända.
Bl a Pirates of the Carribean, The nightmare before chrismas, catwoman,
batman, Sweeney Todd, Edward Scissorhands, Alice i underlandet, Corpsbride och många andra mästerverk ^^

♥Jonny Depp♥ medverkar i de mesta filmerna.
Han spelar ftast de mörka rollerna och spelar rösterna ibland.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: