Ruisa

2011-09-22
16:23:57

Är trött på detta

Jag vill inte vara elak, men jag är så HIMLA less på att behandlas som en jävla PACKÅSNA!
Jag hade ingen anledning att gråta, eller så hade jag mycket.
Jag vet inte, jag började bara gråta.
Dessutom ska jag kunna vara mig själv i skolan, inte en "nedtonad" variant.
Jag är trött på att bära andras saker, ta bilder när ens "kompisar" står och posar. Och så får man själv inte vara med på bild.

Jag pallar inte, och behandla mig inte kallt när jag gråter!
När man sitter och gråter, vill man antingen bli tröstad eller bli lämnad i fred.

Jag låter väldigt själviskt, men jag blir sårad också...



Snälla, inget mer av det här. Jag ber er...


Kommentar:
#1: olivia

stackars dig!

:(



XoXo

2011-09-23 @ 18:05:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: