Ruisa

2011-09-27
16:22:41

But you don't really give a shit

Hallojsan!
Haft en lång daaag, sen ska man ju också träna.
Första träningen på 2 veckor, ÄNTLIGEN!

Ah, men vi hade först mentorstid. Med Josefine så fick vi tårta, fast jag gilalr inte tårta :P
Och vi kollade på en film (som var från 6:an, då jag inte var med T^T)
Och bilder från sportsday, som jag var sjuk. Så jag bara stirrade...

Andra mentorstiden så hade vi Lena, och då diskuterade vi om 
våran plan om Bodaborg :P
Vi ska INTE dit, och jag gav MIN hundring. Jag KRÄVER pengarna tillbaka!!!

Sen var det, ah, vettefan...
Och lunch. Blev nåt jätte äckligt, så jag tog lite fil och flingor. Muuums...


Sen var det svenska. Hehe, det var väldigt underhållande. Vi satt ute och skulle beskriva miljön på ett poetiskt vis. Jag satt med Malin, Fredrik och Elliot och DÄR får man höra en heeel del förbjuden frukt, haha xDDD
Sen var det engelska, vi jobbade inför provet. Sen fick jag tillbaka det förra provet. Där fick man 20,5/30. Helt ok, inte bäst, menmen..
Och så NO. Orkar inte berätta, men...


JAG TRÄFFADE CAIRO!! Sååååå länge sen, nu. Vi skulle ju mötas på fredag (väldigt krångligt, det där med helgen) men hon hade en pianolektion, så vi mötes där.




Men nu tror jag itne att ni orkar läsa mer än ett kapitel, eller? xD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: