Ruisa

2011-09-20
08:26:25

Hold it now, come on now and find me

Cuz I'll be waiting my turn

Ännu en stanna hemma dag. Skulle ha varit med på sportsdan, men icke sade nicke-pappan och mamman.
Tihi, Hanna Hjorth är Gjort fick typ damp via mess.
Det var visst andra viktiga som ar sjuka.
Inte för att jag stod ut ur längde, med att kasta kula.
Jag är inte tillräckligt stark i armarna, för att min rival, MALIN, slår mig i armbrytning fortfarande.

Jag LOVAR, att en dag är jag BETYDLIGT mer starkare än henne ;DDDD
Det är mitt nuvarande mål här i livet.
När jag har slått det målet, går jag vidare med livet.

Allt detta för att hon har starka armar från tennisen!

Love And Rockets


Kommentar:
#1: revalen

NO WAY! NEVER ATT DU KOMMER BLI STARKARE!!!!

MOHEHEH..



ps. man blir inte stark av tennis :(

2011-09-20 @ 13:34:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: