Ruisa

2012-04-13
00:02:53

Mina damer och herrar

Låt mig presentera: Magin med smink :D

Jag använder Hizaki från mitt favoritband Versailles som modell.
Hizaki är en kille, men han är verkligen en MÄSTARE
på att sminka sig.
Visual Kei - som är deras klädstil- skulle man kunna säga är att det är ett
sätt att klä ut sig. Leka, som om man vore barn
Man kan vara vad man vill när man har klädstilen Visual Kei.
Och jag älskar det. 
Man får vara vem man är :3
Så, Hizaki är inte homosexuell eller transexuell, han lever bara in sig i rollen :3
Och jag äskar det med honom ♥


Sä här är magin med smink:
 



Han är otroligt vacker QuQ ♥
Jag älskar dig, Hizaki! >3<

Och här är han utan smink:

Skillnad, eller hur?
Helt fantastiskt... O.O
JAG VILL VARA DU, HIZAKI!
SO DARN BEAUTIFUL!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: