Ruisa

2012-04-15
12:54:21

Orkar ni läsa? :D

Gillar: Yaoi (kille+kille), långhåriga mangakillar ♥u♥, musiiiik!
godis, japan, sova, vara pigg, våra djur, rita, läsa, sagan om ringen, filmer,
visual kei (japansk kläd- och musik stil), KAMIJO!!
badaaaa >u<, vitt hår, emo killar, sena kväjjaj med kompjisaj,
svampbob, Sanity Not Included, PewDiePie, manga,
anime, blodiga filmer (helst skräckisaaar!!), klottra på lektionerna,
busa, CHOKLAD, vara för mig själv, datorn, karate, asiatiska filmer, fantasy,
BJD-dockor XD, korvstroganoff haha xD, pizza funkar också ;D,
läskig musik, vår pool, när fåglarna får ägg, att hönan kom före ägget ÒuÓ,
bild i skolan, indianer, buddhister, sommar, höst, gå emot strömmen,
sjöjungfrur, alver, drakar, älvor!!!, Tim Burtom-filmerna, Jonny Depp,
humorserier, Tenacious D, Jack Black, sjunga, att drömma (det härligaste som finns!),
svära (ibland sådär éωè), "fula" hundar, exotiska djur, fiskar,
joan jett and the blackhearts, Secondhand Serenade, Full Metal Alchemist,
kattmänniskor (med öron och allt), piercingar, värme, sängen,
isbjörnar, ALLA djur (förutom några speciella som jag tänker nämna snart),
filmkärlek, blodiga spel, fejkpäls, svart, svarta kläder, Science fiction bokhandeln :3,
Science fiction, Star Wars (alla filmer, mina vänner U↔U),
lyssna på musik heeeela tiden, sena kvällar, the sims 2-3, W.O.W, Left 4 Dead,
MX VS ATV, motorcycklar, åka långa bilresor, supermario-land (game-boy),
tatueringar, leka OuO, vackert väder, åska, bullar >3<,
asiatiska killar ^u^, barn som är lätta att hantera O______O (svårt att hitta...),
Dalarö (där jag växte upp), badhus, skräckböcker, när hunden ligger och viffar (drömmer),
sorglig musik, när vi fortfarande använde MSN, shoppa ^^, känslan att ha pengar och råd,
kramisar >ω<, psykopatiska spel filmer och serier, livet på dagis, glass ^^, 
mina karaktärer (Adrian Kuro och Samy Satama), Shaman King, gamla tokio hotel,
black veil brides, vampyrer (LÅNGT INNAN TWILIGHT!!!! Ò.Ó),
leva i nuet, bästa vänner, limousiner, rättigheter, Bråka (ibland kan det vara väldigt härligt),
gifflar, chokladpudding ^^ Beyblade, Bakugan, att vara blek, viva pinãta



Ej-Gillar: Justin bieber, tonårskändisar (vidrigt), mögel, snö, vinter, vår,
Skrillex (gillar hans untseende iallafall, men fattar inte musiken), dagens kärlek,
svensk folkdans, städa, gå upp tidigt, när folk väcker en,
 när man vaknar ur en uuuunderbar dröm, mardrömmar, frisören, sjukhus (STANKEN!!),
Facebook, när man har samma badräkt/bikini som en 5-åring (har hänt...-.-),
 svampar, rökning (även om många jag känner gör det...)  
dagens Disney filmer, knivar, att jag tittar på skräckisar även om jag inte kan hantera det ^^,
 att väckas av att solen bränner dig, fjortisar, solpuder, sola, bli brun, bli bränd, grönsaker, jogga, gympa, NO, meningen: "just because I'm black, right?"!!!, Derp-ansikterna,
Ordet: Mjölkskinn (ytan som skapas på mjölk när man har värmt det), måndagar, frysa,
svettas (VÄRST), när man aldrig får skriva klart!!! (sluta distrahera mig Ò.Ó),
när man framstår som dum och dummare, south park, tystnad, rita fel med bläck,
skriva fel med bläck, mitt dumma minne, när kompisar kallar en dum, utnyttjande,
bråk, när nån skriker på mig, tårar, när päronen separerade,
varannan vecka hos var och en familj, våldtäkter, "I only wish for peace", pop,
att jag är lat xD, att alla blev besatta av vampyrer efter Twilight,
 dagens ungdomar, äkta päls, att mina smycken förstör mina teckningar ;P,
tråkiga människor, att skratta på begravningar (O.o?)
när det regnar på sommarn, när det snöar på våren,
att ha epilepsi, att jag måste ta tabletter för det, skrikande ungar på bussar/tunnelbanor,
när elen gick (mitt på dagen), människor, fighting for war (it's like f*cking for virginity),
när kulturer kommer ivägen för respekt, att inte ha nåt att blogga om,
våra fåglar (de kan vara gaaanska störande när man tittar på tv och försöker LYSSNA!!)
myggor, fästingar, Amazon-floden, fulla människor, tiggare,
rullstolsbundna (jag är rädd...inte elak, utan rädd!)
busvisslingar, när folk skrämmer en till döds, jumpscares (allt godis flyger Q^Q),






Okej, orkar inte skriva nåt mer =.=
Orkade ni läsa? C:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: