Ruisa

2012-04-12
22:31:04

OuO

Idag var jag med Malin ^^
Vi hade det stormmysigt :D
Men vi kom till slut iväg ^^

Men när vi var där så beslutade vi oss att cykla (bad idea) till willys
och köpa godis OuO Jag har liksom inte suttit på en cykel på
vääääääldigt länge O_____O
Och jag suger på att cykla O_____O

Men vi köpte daaaaaaim ♥, wienerbröd, croissanger och påsk godis ^3^
Och mjölk >3<

Sen valde vi film och det blev först Just My Luck och sen Svampbob Fyrkant tha moviii >↔<
Myyyys!
Sen satt vi typ och pratade. Åh, va mysigt det kan vara att bara prata ^^
Flum kom då emellan, haha xD
Som de ljuden man aaaalltid gör efter att man skratta:
"ahaHAHAHAHA... hnn ^^...HAHAHAHAHAHA XD"




Och förresten: Imorn ska jag på min "jobbintervju" ^^
Kanske blir nanny då och då åt 2 barn jag inte känner :3
Och Robin Le Punkare vill typ att jag och Philip sover över :)
He feels lonely, that poor thing... ÓuÒ
Så jag ska få med phille dit, vare sig han vill eller inte!


Le Musik OuO


VA!!?? DET ÄR FULLT NORMALT!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: