Ruisa

2012-08-19
20:37:03

here I stand
helpless before Him
But I will dance with Him
I will dance with the Devil tonight
 
 
Nämen jag vet inte. Nu är jag osäker på om jag verkligen har lust att blogga. Har förlorat all motivation av att blogga och har inte bloggat på flera dagar. Efter 2 kära år, mina vänner. Nu börjar det bli trist.
Och jag får mer utlopp för mina känslor i min dagbok, haha xD
Ska inte stänga bloggen, inte idag, inte imorgon, kanske inte efter ett år. Vem vet.
Det känns som om hela världen tittar när jag skriver om mina dagar, mina känslor och mina teckningar.
Sitter där framför skärmarna och stirrar på inläggen med avsky.
 
 
Men jag kommer fortfarande att lägga upp bilder, mina teckningar, videos, musik, och om i nödfalll om jag skulle få för mig att berätta för alla som läser. Vilket det blir om 9 dagar för då fyller jag år :D 27 augusti ^^ Då blir jag 14 :D

Kommentar:
#1: Olivia

Fortsätt blogga :)

2012-08-24 @ 08:37:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: