Ruisa

2012-08-21
14:42:36

:O
Haha, jag som klagade på att jag aldrig bloggade längre och funderade på att sluta xD
Men just nu är det färgning som pågår. Befinner mig faktiskt i badrummet just nu, för jag älskar att ha musik på när jag gör nåt, och nu väntar jag bara på att få skölja av det ^^
 
Igår var jag med Cajsa, med inriktning på att vi skulle spela in en musikvideo, men det blev inte av.
Vi insåg just då att det var ett dåligt musikval och spenderade resten av dagen inne i mitt rum och sjöng med gamla härliga låtar :D
 
Vi funderar på att träffas igen snart. Förhoppningsvis hoppar malin med ^^ Det skulle vara jättekul :3
Julia och Cajsa är lite separerade just nu, så julle-bulle kanske inte kommer :/
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: