Ruisa

2012-08-02
17:03:09

Sanna Flicka
Sanna kommer och sover över :3
Ska bli trävligt, trävligt ^^ Med en riskzoon på att philip kommer sitta där och gamea :S Nya datorer, herregud -.- Han kommer typ dit även om det inte är hans pappas vecka XS nohnohnoh!
 
Amen har ingen rättvis bild på mig och Sanna. Sanna blev ju söt, men jag... fick världens rundaste ansikte av någon anledning... O_____O Damn you, pappa och dina gener Ò.Ó
Den här bilden togs av Nora, på skolavslutningen. Sanna är den med svart hår och vita kläder, jag är den med vitt hår och svarta kläder ^^
 
 
 
Bloggar nog därute på Ekerö :3
 
 
 
P.S. Ni borde läsa Noras blogg :D Hon håller på med att skriva en historia som heter Regn. Inte visste jag att hon var en så bra skrivare O.o Och en målare, som jag....KONKURANS!!! haha xDD Nämen lite avis är jag på dig Nora ;) Du och ditt hår asså *o* <3 Vad har man inte vänner till, än att vara avundsjuka på xDD
It seems like her hair is always prettier than mine for some reason e.e...
Länk till hennes blogg
....Jag menade inget illa med det här nora O____O Don't hit me, please...<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: